Ma megjött Tominak a mindenféle OTP-s visszaigazolása.
Az egy dolog, hogy a repülőtársaság (kiknek neve maradjon rejtve) oldalán meg kellett adnunk a számlaszámot mindenfélével, elemelték a pénzt, ami járt nekik... aha, meg a fenét, a dupláját!
Az első tranzakciónál azt írták ki, hogy elutasítva, befagyott a rendszer, nem jött az e-mail.
Igen, tudom, normális ember ilyenkor telefonál (potom 250 Ft-os percdíjért ugye, mert az is normális, mint az ember, aki ennyiért telefonál), de mi azok a fajta normális emberek vagyunk, akik nem zaklatnak mindenkit mindenféle ostoba kérdésekkel, ezért beindítottuk újra a folyamatot. Gondoltuk, a járatmódosítás nem olyan hú, de bonyolult feladat, egy ilyen rendszer meg csak nem bugos.
ÚJABB HIBA!
Attól függetlenül, hogy a második akciónál már nem azt írta ki, hogy (sokpénz) elutasítva, hanem azt, hogy (sokpénz) megerősítve, hát látjuk, hogy csak kétszer vonták le a mocsadékok a pénzünket.
Arról nem is beszélve, hogy a számlázási adatoknál összeadva a repjegyünk foglalása és a módosítási díj van ott, összeadva a korrekt (sokpénz) összeget kaptuk meg. Alatta meg egyből fogad a kétszeri (sokpénz) megjelenítése.
Most írtam egy panaszlevelet, de hát az is vadregényes volt. Az utas nevét például nem mindegy, hogy hogyan adod meg, az a felhasználóneved, de erre nem utal semmi... SEMMI!
Aztán begépeled az adataidat, amiket erősen copy paste-formában csinálsz, mert ugye igazolnod kell, hogy rohadtul igazad van, de ameddigre begépeled a járat számot, a dátumot, a honnan-hovát, kitalálod, hogy a rendszernek milyen név kell, leírod, hogy mi a hasfájásod (mindezt úgy, hogy kettévág az ideg, mert nem kis összegekről beszélünk, de maradj tökre diplomatikus, mert ha elpattan az agyad, akkor "fúj, te bunkó vásárló, te alpári tajparaszt"-szintre degradálnak), egy a lényeg, mire a végére jutsz, KIDOB A RENDSZER! Belépsz, és KEZDD ELÖLRŐL, TE LÁMA!
végül elküldtem a levelet, mire jött a formális, jaj bocsi, jaj, kapcsolatba lép veled valamelyik szuper munkatársunk, DE HA BANKI PROBLÉMA VAN, AKKOR INKÁBB TELEFONÁLJ.
BENG!
Szóval igen, tudom, sokan majd mondjátok, hogy te voltál a hülye, Hajni (nem is ti, mint többes zsám, mert Tomi már akkor mondta, hogy aggódik, nem bízik a rendszerben)! És igen, én voltam a hülye, hogy nagy naivan rányomtam arra a tetves gombra! Mentségemre szóljon, hogy mást sem csinálok napok óta, csak olvasom a szaros szabályzatot, és erről mondjuk egy átkozott szó sem volt, közvetlen a módosítás előtt pedig telefonáltunk is egyet.
DE KÖNYÖRGÖM! Az oké, hogy a rendszer csinál valamit, de a rendszert TÉNYLEG senki nem figyeli, hogy, "Te figyu már, Gizi, ez a majom ugyanarra az időpontra rányomott kétszer, vót' valami frissítés, akkor értesíccsük má', hogy levontunk neki kétszer, hogy ESÉLYE LEGYEN VISSZASZEREZNI idegbaj, és magas vérnyomás nélkül a kibeäeŧħĐ[{øä¶eø÷{¶-tt pénzét"???
Szorítsatok, kérlek.
Agyam eldobom.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése